Sunday, August 30, 2009

Music oh music


Aku memang seorang yang sukekan music..music dengan aku memang tak boleh dipisahkan..aku rase munkin aku dikelilingi dengan music sampai akupon gile dengan music..

Macam2 jenis music aku layan..yang syarak dan yang tak beberape syarak smua aku layan..kadang2 aku dgr music yang aku rase banyak yang bersangkut paut dengan kehidupan aku..kalau aku tension aku suke dengar lagu keras2 ckit mcm metal ke hardcore ke..kalau aku boring2 aku ske dgr lagu mcm power pop..kadang2 aku layan gak nasyid(jujur)..

Aku nak bagi korang bace satu lirik band underground perak nie..die pny lirik memang menyetuh jiwa kalau korang hayati betul2..

bangunlah umat manusia,
sampai bila nak terlena?,
benarkah begitu pentingnya
warna (perbezaan bangsa),
untuk hidup bahagia?,

apa yg telah terjadi?,
nyawa tak lagi punya harga di dunia,
ikutkan hati aku mati,
cinta dunia bawaku jauh,
jauh dari syurga,

jgn diketuk pintu dosa,
pastinya kaukan disapa,

ikutkan hati aku mati,
cinta dunia bawaku jauh,
jauh dari syurga,
ikutkan rasa aku binasa,
cinta dunia bawaku hampir ke neraka.


cube la korang hayati betul2 lirik nie..mmg terase bagi aku..korang aku tak tahu la rase ker tak..aku dah letih tulis nie..ok chow

No comments:

Post a Comment