Wednesday, July 21, 2010

MARS HALUAN

Aslmualaikum...setelah beberape lame aku x update kerane kesibukan mencari nafkah..arini aku terdetik nk mengupdate kerane mase yang mengizinkan..minx maap kepade sesiape yang setia kat blog aku ni(aku rase don ngn udin je kot) ...insyaAllah aku akan lebih kerap update lps nie..terimalah lagu nie utk korang smua...wassalam...

Lagu Rasmi HALUAN (Pertubuhan Himpunan Lepasan Institusi Pendidikan Malaysia)

Tajuk : MARS HALUAN!
Nukilan Lirik : Ustaz Tate Qomaruddin
Artis : SHOUTUL HAROKAH FT AFIFI, Indonesia &malaysia

Haluan peneraju perubahan
Bina masyarakat berakhlak mulia ...
Berteraskan Islam Iman Taqwa dan Ihsan
Prihatin penyayang sedia berkorban

Chorus:
Haluan akan terus berbakti
Haluan tiada henti mengabdi
Haluan sentiasa berjuang
Haluan jayalah haluan

Haluan cergas tangkas dan kreatif
Jalin kehidupan yang penuh harmoni
Berakhlak mendidik dan berbakti
Melahirkan pemimpin sejati!

HALUAN..Jayalah HALUAN^_^

No comments:

Post a Comment